Matras vat vlam in seniorencomplex Monnickendam

In de nacht van dinsdag op woensdag werd de ambulancedienst gebeld omdat er een bewoner onwel zou zijn geworden in seniorencomplex Swaensborch te Monnickendam. Toen het ambulancepersoneel ter plaatse was, bleek er brand te zijn.

Er stond een matras in de brand en de woning vulde zich a snel met rook. De bewoner kon zelfstandig het pand verlaten en is daarna overgebracht naar het ziekenhuis.

De gealarmeerde brandweer had de brand snel onder controle. Het is nog onduidelijk hoe de brand is ontstaan.

Foto’s: Inter Visual Studio / Lorenzo Derksen

© 2018 Lokale Omroep Volendam Edam. Alle rechten voorbehouden.