Vanaf dinsdag 30 juni t/m vrijdag 17 juli is de T-splitsing Noorderstraat/Noordervesting in Edam afgesloten. Dit in verband met bestratingswerkzaamheden.
Er worden omleidingsborden geplaatst voor het doorgaande verkeer. Voor fietsers komt er een doorsteek van de Noordervesting naar de Noorderstraat.